De Akker in 1 minuut.

Ieder kind heeft unieke talenten ontvangen van God. Op basisschool De Akker in Rijswijk komen deze tot bloei. Hoe? Door persoonlijke aandacht voor iedere leerling; in ons onderwijs staat het kind centraal. De Akker heeft moderne leermethodes met digitale hulpmiddelen en biedt een positief en levendig schoolklimaat. Waar de Bijbel leeft, iedere schooldag!

De Akker is een basisschool waar ouders die christen zijn hun kinderen graag aan toevertrouwen. We zijn een basisschool met de Bijbel als basis, medewerkers zijn christen en werken vanuit hun geloof. Dat is proefbaar in de manier waarop kinderen, ouders en medewerkers met elkaar omgaan. Tegelijk is De Akker is open school waar we alle leerlingen motiveren en prikkelen om ieders unieke talenten te ontdekken en ontwikkelen.

Onze leermethoden zijn zo georganiseerd dat ieder kind zich kan en mag ontwikkelen met de eigen talenten en in het eigen tempo. Niet de leerstof maar de leerling staat centraal. In onze schoolomgeving voelt iedere leerling zich waardevol én leert met plezier. Telkens zoeken we naar de balans tussen het geven van vrijheid en de verantwoordelijkheid die een kind kan dragen.